SEO paslaugos

Kas tas SEO? Kaip jis atliekamas?

Sužinokite daugiau, kaip mes galime padėti jūsų verslui pasiekti aukštumas

Apie SEO

Įmonės internetinis tinklapis šiandien yra nepakeičiamas, 24 val. per parą dirbantis pardavėjas, tačiau norint, kad jis būtų išties efektingas ir atneštų norimų rezultatų, jam reikia suteikti lankytojų srautą. Priešingu atveju, jūs būsite išleidęs krūvą pinigų internetinės svetainės kūrimui, kuri nesuteiks jokios apčiuopiamos naudos. Taigi, klaidinga manyti, kad sėkmingai įmonės veiklai vystyti pakanka sukurti internetinį tinklapį ir potencialūs klientai visą parą „varstys jo duris“.

Kiekvienos įmonės tikslas – pelnas ir klientai, kurie padeda gauti šias pajamas. SEO optimizavimas – palyginti nauja, bet jau spėjusi išpopuliarėti klientų suradimo priemonė. SEO paslaugų tikslas – padidinti įmonės internetinės svetainės lankomumą. Kaip tai vyksta? Pagal tikslinius raktinius žodžius SEO padeda įmonių svetainėms iškilti į viršutines pozicijas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose.

Tokiu būdu SEO paslaugos per paieškos sistemas, tokias kaip Google, Bing, Yahoo į svetainę pritraukia lankytojų srautą. Ne paslaptis, kad Lietuvoje daugiausiai (apie 98 proc.) interneto vartotojų naudojasi Google paieškos sistema, todėl lietuviškoms įmonėms rekomenduojama daugiausiai dėmesio skirti būtent šiai paieškos sistemai.

About section picture
About section picture

Interneto rinkos tyrimas

Visi patyrę investuotojai puikiai žino, kad norint sumažinti investicijos rizikos grėsmę iki minimumo, reikia atlikti išsamius rinkos tyrimus. Lygiai ta pati taisyklė galioja ir pradedant internetinės svetainės optimizavimą.

Interneto rinkos tyrimas – pasiruošiamasis etapas. Jo metu atliekama kliento tinklapio analizė. Jos pagalba nustatoma ar dabartinis svetainės turinys pasiekia tikslinę auditoriją. Atliekama detali raktinių žodžių analizė, kuri parodo, kokie raktažodžiai turi būti panaudoti, kad į svetainę atvestų daugiau lankytojų. Be to, jie padeda nustatyti, kokias pozicijas paieškos sistemų rezultatuose užima jūsų svetainė.

Žinoma, atliekama ir konkurentų tinklapių analizė, kad būtų aišku su kuo ir kokiu kiekiu konkurentų teks kovoti dėl aukštesnių paieškos pozicijų. Interneto rinkos tyrimo rezultatai atskleidžia išsamią internetinės svetainės situaciją ir leidžia sukurti optimaliausią SEO strategiją Jūsų tinklapiui.

Vidinis SEO

SEO optimizavimas susideda iš dviejų pagrindinių duomenų – išorinio bei vidinio optimizavimo. Paskaičiuota, kad vidinis tinklapio optimizavimas sudaro tik 20 proc. sėkmės Google reitingavimo procese, todėl dažnai jis yra nustumiamas į antrą planą. Visgi, taip daryti nereikėtų, nes tinkamai optimizuotas internetinės svetainės vidus padeda įnoringiems Google paieškos robotukams suprati jūsų svetainę taip kaip jūs norite.

Vidinio optimizavimo tikslas – sutvarkyti jūsų svetainės kodą ir struktūrą taip, kad Google paieškos robotukai suvoktų tinkamai ir atitinkamus internetinės svetainės puslapius reitinguotų pagal reikiamas frazes. Be to, vidinis SEO padeda pateikti tiksliniai rinkos vartotojų grupei būtent tą informaciją, kurios jie ieško arba nukreipti į ieškomos informacijos šaltinį per puslapio turinį.

Beje, klaidinga manyti, kad „pasiskolinta“ informacija iš panašaus pobūdžio internetinių svetainių ir šioks toks savarankiškas jos pataisymas optimizuos jūsų internetinės svetainės vidų. Plagijuoti negražu, negarbinga ir Gooogle paieškos robotai nėra tokie kvaili, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio, jie greitai atseka, kad pateikta informacija yra ne Jūsų pačių kūrybinio proceso rezultatas. Kiekvienas svetainės puslapis turi būti unikalaus turinio ir orientuotas į tikslinę vartotojų grupę.

Išorinis SEO

Išorinis SEO – jūsų sėkmes garantas. Šis procesas yra unikalus, jo dėka jūsų internetinė svetainė įgyja autoritetą, gaunamos rekomendacijos – atgalinės nuorodos, iš tos pačios rinkos kitų autoritetų. Išorinio SEO optimizavimas – tai kokybiškų nuorodų, kurios veda į jūsų internetinę svetainę, visame internete kūrimas. Būtent išorinės nuorodos padeda optimizuoti internetinę svetainę į aukštesnes pozicijas paieškos sistemų rezultatuose. Taigi, kuo jūsų svetainė turi daugiau kokybiškų nuorodų, tuo ji labiau vertinama paieškos sistemų. Tiesa, ne veltui vis pabrėžiamas žodis „kokybė“, labai svarbu, kad nuorodos, vedančios į jūsų tinklapį, būtų pateiktos autoritetinguose ir vertinamuose tinklapiuose. Todėl jau geriau mažiau, bet užtikrintai.

Šiuo metu yra labai daug ir įvairių išorinio SEO optimizavimo strategijų, tačiau visų jų tikslas – kurti tik kokybiškas atgalines nuorodas į Jūsų internetinės svetainės puslapius, į pagalbą pasitelkus raktinius žodžius ar frazes.

Nuosekliai ir sąžiningai, kurdami unikalų turinį ir kokybiškas atgalines nuorodas, kuriate ir savo internetinės svetainės autoritetą, o tuo pačiu ir įmonės įvaizdį bei reputaciją. Taigi, išorinis SEO optimizavimas pavers jūsų verslą lyderiu rinkos nišos interneto paieškoje.

Pirmieji rezultatai

Pradėjus vykdyti SEO optimizaciją, nereikia tikėtis milžiniško lankytojų antplūdžio jau kitą dieną. Pirmuosius pasikeitimus ir lankytojų srauto padidėjimą lemia keletas faktorių: rinkos konkurencingumas, esama internetinės svetainės situacija. Paprastai pirmieji rezultatai pasirodo kelių savaičių-mėnesio bėgyje. SEO procesas vyksta palaipsniui ir jo skubinti nederėtų, nes galite užrūstinti Google paieškos robotus. Jie gali tai palaikyti peroptimizavimu ir skirti nuobaudą – ryškų pozicijos sumažėjimą.

About section picture

Susidomėjote mūsų paslaugomis? Pasižiūrėkite kaip sekasi mūsų klientams!
Klientų svetaines iškėlėme daugiau nei per 4000 pozicijų!