SEO Naujienos

Faktai, kodėl Jūsų požiūris į SEO privalo keistis

Egzistuoja senas posakis: „prisitaikyk arba mirk„. Šis posakis dar niekada taip netiko SEO paslaugoms, kaip šiomis dienomis. Geriausios SEO strategijos bei pagrindiniai principai keisis – patinka Jums tai ar ne. Anksčiau buvo lengva nusistatyti strategiją ir eiti pasirinkta kryptimi, bet gaila, kad šie teiginiai daugiau negalios SEO paslaugų versle. Šiuo metu SEO strategijos keičiasi kardinaliai su kiekvienu Google algoritmo atnaujinimu ir Jūsų pasirinkta strategija negarantuos teigiamų rezultatų. SEO verslui vadovauja Google, tad ir žaisti reikia pagal Google diktuojamas taisykles. Sekti SEO pasikeitimus visgi yra įmanoma, bet reikia suvokti, kad tai reikalauja daugybės laiko, noro ir kad SEO tampa mokslu, o ne hobiu. Tad kuo anksčiau pradėsite domėtis ir sekti visas naujienas, tuo bus lengviau prisitaikyti ateityje.uk-marketing-company-seo

Kaip SEO evoliucionuoja 2015 metais?

Šiandien patariama strategiją kurti suvokiant, kad paieškos sistemos algoritmai bus atnaujinti ir Jums gali tekti nedelsiant keisti strategiją. Puikus būdas palyginti buvusias Google rekomendacijas ir kas yra siūloma dabar. Google dažnai dalija patarimus kaip tinkamai optimizuoti SEO, o vėliau tiesiog išleidžia naują algoritmą ir anksčiau duoti patarimai praranda savo vertę… Ar ji taip daro specialiai? Ar tiesiog toks tobulėjimo kelias? Spręsti tik Jums. Štai keletas pagrindinių pavyzdžių kaip keitėsi SEO optimizavimo taisyklės:

SEO mąstysena

Anksčiau: Daugelis SEO specialistų orientavosi tik į pirmąjį tinklapio puslapį, nes buvo manoma, kad Google robotai indeksuoja tik pirmąjį puslapį. Visos pastangos buvo dedamos tik į tam tikrą „tašką“.
Dabar:        Otimizuojamos svetainės privalo daug dėmesio skirti savo prekės ženklui ir orientuotis į visą puslapį. Google vertina kuomet visas puslapis yra reguliariai atnaujinamas autentiška informacija, taip pat tai                                         domina ir potencialius klientus.

Raktažodžiai


Anksčiau:
 Buvo orientuojamasi tik į vieną raktažodį – t. y. randamas raktažodis, pagal kurį buvo norima kelti poziciją.
Dabar:         Orientuojamasi į didesnes raktažodžių grupes. Paieškos sistemos puikiai ir labai teigiamai vertina keičiamus linksnius ir t. t.. Tai pat patartina raktažodį susieti su URL „uodega“ – taip paieškos sistemos galės                                  tiksliau nuvesti potencialų klientą į norimą tinklapio vietą.

Požiūris į turinį

Anksčiau: Turinys turėjo būti rašomas skaitytojams, o dažniausiai buvo orientuojamasi į Google robotus tik dėl atgalinių nuorodų.
Dabar:       Ačiū „Panda“ algoritmams, nes šie algoritmai išmokė, kad straipsniai turi turėti struktūrą ir internetas nebūtų teršiamas beverčiais brukalais.

Kokybė ar kiekybė?

Anksčiau: Buvo patariama laikytis „white heat“ taisyklių, bet dauguma tai ignoruodavo ir orientuodavosi į atgalinių nuorodų skaičių (nes tai ženkliai darė įtaką reitingui).
Dabar:      Palankiai vertinamos tik autoritetingos atgalinės nuorodos. Nuorodų kiekis jau nebedaro įtakos paieškos sistemoms taip kaip ansčiau darė įtaką socialiam marketingui.

Socialiniai tinklai

Anksčiau: Nebuvo skiriama daug dėmesio socialinei žiniasklaidai, nes socialiniai signalai nedarė įtakos reitingo pozicijai.
Dabar:        Socialinė žiniasklaida eina „koja kojon“ su SEO paslaugomis, nes naujieji paieškų sistemų algoritmai yra susieti su socialiniais tinklais.

Ką tai reiškia Jums?

Seo paslaugos, SEON

Tik viena Google žino, kokia paieškos sistema pasirodys ateityje. Todėl norint sėkmingai judėti SEO kryptimi, reikia nuolat sekti SEO naujienas, domėtis paieškų sistemų algoritmais, arba perduoti tai SEO specialistams. Nes tik kokybiškas seo padarys Jūsų tinklapį lankomą ir matomą.


Mes galime padėti augti jūsų verslui, suteiksime nemokamą konsultaciją!
Sėkmingai padėjome jau virš 65 įmonių!